Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

fredag 14 januari 2011

Alldeles för tyst...

Go kväll! I morse åkte Mattias o Emil till Idre. Jag jobbade på ICA på fm. o kom hem vid 14-tiden till ett tyst o kallt hus... Det är -18 ute o när jag kom hem var det bara +15,6 inne.. Fy! Så eftermiddagen har jag tillbringat med att elda o vila. Var trött efter jobbet o denna kyla sliter på en. Men nu är det ivarje fall 19 grader inne men ack så tyst o tomt.... Jag saknar min familj!!! Hästarna fick komma in lite tidigare ikväll pga kylan. Det känns bättre när dom står inne i stallet o mumsar hö än ute. Men kylan verkar inte bekomma dom så mycket, dom ser nöjda ut där med rimfrost i pälsen. Men matte mår bättre när dom kommer in:) Nu blir det en kopp the o sen en dusch också måste jag nog ut o stoppa in mer ved i pannan. Ha det gott! Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar