Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

torsdag 27 januari 2011

Underlig dag...

Tjenix! En underbar men underlig dag idag... I morse var det -11 o nu när jag tog prommis var det -1. Men man klagar inte åt såna väderomslag inte:) Solen skiner o det är såå vackert men halkigt ute. Ville inte gå Bladmuren för jag vill inte gå o spänna mig o vara rädd för att halka, så det blev att pulsa en bit till skoterspåret här bortanför. Först gick vi upp i skogen o tittade var Kurt är o avverkar här ovanför. Såå skön promenad. Sen gick vi hemöver o jag mockade o fixade klart i stallet. Men vädret är så vackert så jag kunde inte gå in. Vi pulsade bort till skoterspåret o gick ner till åkern o vände. Rätt nöjd i hela kroppen när jag kom hem, o med massor av ny härlig energi i kroppen o knoppen. Nu blir det en dusch o sen ska vi upp till Anna o fika. Ha en riktigt fin dag! Kram Erica

2 kommentarer:

  1. Men blir det ingen utställning för er på lördag då,om du sålt Kakan ????
    //Erika

    SvaraRadera
  2. Klart det blir!
    Kakan ska hämtas på söndag, så hon får allt hänga med på utställning på lördag;)
    Också ska jag ha Tuva med (Alsjöbergets Candy)

    Syns där!
    Kram Erica

    SvaraRadera