Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

onsdag 26 januari 2011

Gokväll! Idag var det en "sådär" dag.... Först jobbade jag några timmar o sen in till Gävle för 1 årskontroll av axeln. Tänk att om två dar är det ett år sedan jag fick en ny axelled! Min sjukgymnast var mer än nöjd med mig. FAST jag fuskat med rörelserna... Men det är ju bara jag själv som blir drabbad.. Fick uppdatera mig på rörelserna jag ska göra i Redcord snörena o nu ska jag bättra mig. Känner av att jag blir dålig i skuldrorna när jag inte tränar. Så nu är det skärpning som gäller! In i Valbo en sväng. Snabbt varv runt IKEA för att köpa några blommor också hittade jag benvita kuddar med cirklar på i olika bruna o gråa nyanser på rea. Hade kostat 149:- o nu gav jag 49:- *gillas!* Blev jättefina i våra bruna skinnsoffor! Var rätt trött när jag kom hem så jag tog Kakan o gick o vilade. Somnade en timme o det var såå skönt. Nu har jag middag på G, blir kyckling i ugn med ris o currysås. Mums! Blev ingen prommis i em. för det är så kallt o jag hade ingen ork... brrr -13. Men det ska bli varmare, så en vilodag är väl ok. Måste få bort julgodiset som satt sig runt ändan! I morgon ska jag ringa o få tid för vet.bes av Kakan. Det är ett par som bor här i närheten som ska köpa henne. Hon får ett jättebra hem o jag tror dom passar toppen för varandra. Känns verkligen skönt i magen! Jag träffar henne i jobbet o talade om att jag funderade på att sälja Kakan. Visste att dom letade lite smått efter en ny hund. Så dom kom o hälsade på o fastnade för min lilla tjej. Det är en skön känsla när man känner att det verkligen känns "rätt"! Iof hade jag aldrig sålt henne heller om jag inte känt så. Men nu blir Sally ensam knähund o det tror jag passar henne. Hon blir lite utanför när vi har Kakan i knä mycket. Nix, nu är det dax att ta ut kycklingen. Ha det gott! Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar