Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

onsdag 19 januari 2011

Underbar dag!

Tjenix! Vilken underbar dag det varit idag! Strålande solsken o några minusgrader, kan inte bli bättre:) Efter jobbet så tog jag o Mattias en promenad med vovvsen. Vi hittade ett fruset skoterspår här bortanför o det var ju kanon att gå i. Hundarna fick vara lösa o det var så himla skönt ute. Jag har ju ont i min axel så jag fick "dopa" mig innan vi gick med en värktablett. Men det gör verkligen gott i både kropp o själ med en så härlig promenad. Titti fick stå inne idag o Irma med som sällskap. När jag kom hem provade jag släppa ut henne själv i hagen, men det ville INTE Irma... Det var bara att gå ut o hämta henne också fick även hon stå inne... Men nu i kväll tog jag en promenad ut till soptunnan med henne också fick hon vara ute lite när jag gav gotlandskaninerna o grejade med vatten till fåren. Tycker att hon behöver vara ute ju! Pysslade o borstade med dom o knäppte några nya kort på Irma. Hon är en såå söööt ponny! Titti är piggare när hon står inne, så jag håller tummar o tår för att det blir bra med lite boxvila en vecka. Nix, nu blir det lite TV-mys. Ha det gott! Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar