Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

lördag 8 januari 2011

Så var det lördag då!

Tjenix! Sitter med mitt morgonkaffe o nöjda hundar. Gick två kortare prommisar med dom igår så Kakan får börja lära sig att gå i koppel. Blir inte mycket koppelpromenader när man bor så här:) Jobbade igår fm. så egentligen hade jag ont i fötterna o fotlederna o tänkte skippa prommis... Men när man så klätt sig o kommit ut så är det ju såå skönt! Det blev kankse drygt 2 km o Kakan var inte ett dugg trött. Jätteroligt att kunna gå med henne med oxå. Efter vi ätit tacos o druckit ett varsitt glas rött skulle jag ta in hästarna. Men Mattias undrade om vi inte kunde gå en sväng för det var så vackert ute. Alldeles stjärnklart o jättefint, men vi såg inte månen!?! Nån skrev att den var en pytteskärva igår..... Ivarje fall klädde vi oss o hundarna fick reflexer så gick vi ut till Movägen o vände. Emil följde också med! Jättevackert att gå o titta upp i den svarta himlen med alla gnistrande stjärnor. Sen fick hästarna komma in o jag duschade o sen blev det sängen. Var himla trött i axlarna o det värkte. Men idag är jag piggare så det är ju skönt. Idag blir det innebandymatch i Sandviken. Emil ska spela sammandrag o vi ska såklart heja på! Ha en bra dag! Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar