Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

onsdag 12 januari 2011

Bullbak!

Gokväll! Trött efter en lång dag på jobbet. Det är SÅ himla frusterande när det är fel nån stans i bokföringen o man inte vet hur o var man ska leta reda på det o reda ut alltsammans:( Hämtade Kakan vid lunch så hon fick komma ut o kissa o sen följde hon med till jobbet. Hon skötte sig jättebra o ett tag låg hon o sov i sin bur. När jag kom hem var jag fikasugen o hade inte nåt sött hemma... Det blev kaffe utan dopp för att få i mig lite koffein ialla fall. Sen satte jag igång o gjorde en bulldeg. Blev kanellängder för formarna var slut, enkelt o gott. Isac åkte ner till farmor o farfar ikväll för dom åker till Idre i morgon bitti. Det blir roliga dagar för honom! På fredag åker nog Mattias o Emil upp o stannar en natt för att åka skidor. Jag får inte plats o inte har jag lust att släpa med tre hundar för att bo i en stuga med 10 pers heller. Jag är nog lite folkskygg:) Nej, jag blir hemma med djuren o det har jag inget alls emot. Jag trivs bäst hemma jag! I morgon har jag äran att få vara barnvakt till lilla Tuva. Ska bli jättemysigt att få ha henne en dag. Hon o Kakan lär väl raca heela tiden:) Nu tror jag att jag måste ta en prommis innan hästarna ska tas in. Har fått munsår o magen känns inget vidare... Känner att jag behöver rensa hjärnan o spänningar i kroppen o det botas bäst med prommis! Ha det gott! Kram Erica

1 kommentar:

  1. Hav tröst, snart blir det Söderfors igen ; )
    Men först ska vi väl avverka en och annan valp utställning med våra blivande stjärnor.

    /Erika

    SvaraRadera