Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

tisdag 4 januari 2011

Trött o seeeeg...

Gokväll!
Ja, fy vad jag har varit trött o seg o ont i hela kroppen idag:(
Jobb på fm. o sen hem o sov med Kakan på magen o Sally på benen o Carro bredvid=varmt o mysigt!
Sen ut o fixade med djuren. Nya kaninerna verkar trivas o är jättetrevliga. Jag har köpt ett par dv.vädurar. En blå hane o en viltfärgad hona med anlag för blått. En fru till Felix är också på ingång o sen får det räcka. Ska fota dom nån dag o lägga in dom på hemsidan. Dv.vädurar hade jag som barn o det är en himla snäll o trevlig ras. Dessa jag har köpt in är välhanterade o trevliga, precis som jag önskade. Dom är också utställda, sen får vi se om jag ställer ut dom något. Har ialla fall anmält Felix till utställning i Järbo, sen fick jag jobb den lördagen, ska försöka ordna med det i morgon om det kan ändras.
Var o bytte Sallys täcke ikväll. Det fanns inget av gamla modellen i hennes storlek, så jag lade till lite o fick nya modellen. Såå fint o suverän passform!
Tog en kvällsprommis med Carro o Sally nu i kväll o då fick hon ha det nya täcket o hon trivdes jättebra i det. Det andra täcket hon har kan hon inte gå i utan måste stanna o ruska var 5:e meter -Väldigt irriterande för både mig o henne!
Nix, nu ska jag gå o ta in hästarna o kolla till kaninerna o ge vatten. Sen är det natti!
I morgon jobbar jag hos Ockelbo Kyckling på fm. och ICA på em. så då är det fullt upp. Hoppas jag är lite piggare i kroppen då!
Ha det gott!
Kram Erica

2 kommentarer:

  1. Hej
    Äntligen en bild på mamma Sally,saknar henne på bloggen.Det är hon som ligger bakom alla trevliga valpar.Kram Marie.

    SvaraRadera
  2. Håller med föregående talare... söta mamma Sally!

    Eva och Bea

    SvaraRadera